نقل از کمونيست ١٣٣

نشست دفتر سياسي حزب کمونيست کارگري – حکمتيست

 

دفتر سياسي حزب کمونيست کارگري – حکمتيست، يازدهم فوريه ۲٠٠٧ نشستي يکروزه با شرکت اکثريت اعضاء خود برگزار کرد. در اين نشست ابتدا کورش مدرسي گزارش کميته رهبري از فعاليت هاي حزب در دو ماه گذشته را ارائه داد، پس از بررسي جوانب گوناگون گزارش، دستور نشست به شرح زير تعيين و پيش برده شد.

 

١- تماس با نيروهاي اپوزيسيون: با هدف دستيابي به يک تعهد گسترده در اپوزيسيون در ارتباط با دفاع از مدنيت جامعه در پروسه سرنگوني جمهوري اسلامي و حق مردم در تعيين نظام حکومتي آتي ايران. پس از تبادل نظر حول جوانب سياسي و اجرائي مساله، دفتر سياسي به کميته رهبري ماموريت داد که سريعا در مورد اين مساله با اپوزيسيون وارد ارتباط شود.

 

۲- ساختن حزب: تاکيد شد که دوره اي است که بايد حزب را بسازيم. اين به معني دادن قالب و قواره حزبي به همه ارگانها و کميته ها در داخل و خارج از کميته رهبري و دفتر سياسي در بالاي حزب تا کميته هاي کمونيستي در محل است. در اين مورد هم به کميته رهبري ماموريت داده شد که علاوه بر اعمال نظارت دقيق و دائم بر پيشبرد پروسه، اسناد و موازين لازم اين عرصه را براي ارائه به پلنوم هفتم آماده کند.

 

٣- راه اندازي تلويزيون هرروزه حزب ظرف شش هفته آتي به سرانجام ميرسد.

 

٤- سياست ما در ارتباط با تحولات اخير در درون حزب کمونيست کارگري ايران بررسي و تاييد شد. موضع حزب بر مبناي اين سياست، در نشريات و سمينارها انتشار خواهد يافت.

 

٥- آخرين بند دستور انتخابات بود، دفتر سياسي به اتفاق آراء کميته رهبري دوره قبل را در ماموريت خود ابقا کرد. همچنين به آذر مدرسي بعنوان معاون رئيس دفتر سياسي راي اعتماد داد.

 

 

از طرف دفتر سياسي

فاتح شيخ

١٥ فوريه ۲٠٠٧