TLogo


 

 

 

 

توطئه های جدید جمهوی اسلامی

 

طبق اخبار موثقی که حزب حکمتیست دریافت کرده است، جمهوری اسلامی با دول کشورهای همجوار ایران برای تحت تعقیب قرار دادن فعالین سیاسی اپوزیسیون جمهوری اسلامی توطئه های جدیدی تدارک دیده است. طبق این اخبار اینترپل پس از قرار دادن نام تعدادی از شخصیت های حزب حکمتیست در لیست خود، این بار به نمایندگی از جمهوری اسلامی، دولتهای همجوار ایران را برای همکاری های اطلاعاتی – امنیتی بیشتر در مورد این افراد، تحت فشار قرار داده است. همکاری اینترپل با جمهوری اسلامی، امریکا و قدرتهای حاکم  در محدود کردن و فشار آوردن به مخالفین سیاسی خود چهره اینترپل را به عنوان بازوی سیاسی - امنیتی پنتاگون، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و همه دستگاههای امنیتی دول حاکم بیش از بیش افشا کرده است.

حزب حکمتیست ضمن هشدار به فعالین اپوزیسیون جمهوری اسلامی در خارج کشور، تلاش میکند که با کار آگاهگرانه، سازمان دادن اعتراض به فعالیت های پلیسی – جاسوسی و تروریستی جمهوری اسلامی علیه فعالین سیاسی، این توطئه را خنثی کند. حزب حکمتیست تلاش برای افشا و کوتاه کردن دست تروریسم جمهوری اسلامی و در دفاع از کل اپوزیسیون سیاسی آن را وظیفه خود میداند. ما همزمان همه نیروهای سیاسی و مسئول را علیه اقدامات پلیسی٬ تروریستی جمهوری اسلامی٬ فرامیخوانیم.  

نباید اجازه داد جمهوری اسلامی با چنین توطئه ها و دسیسه هایی، با پرونده سازی و اتکا به اینترپل٬ عرصه فعالیت اپوزیسیون سیاسی را تنگ کند و فضای پلیسی و تروریستی را در خارج کشور اشاعه دهد. حزب حکمتیست و اغلب سازمانهای اپوزیسیون در خارج کشور فعالیت علنی دارند و  جنایتکاران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به خوبی میدانند که در خارج کشور دست شان از محدود کردن فعالیت های مستقلانه اپوزیسیون کوتاه است.

حزب حکمتیست پس از اعلام اسامی تعدادی از شخصیت هایش به اینترپل، کنگره باز و علنی خود را در مقابل چشمان تمام سازمانهای امنیتی  و پلیسی دول غربی برگزار کرد و ثابت کرد که جمهوری اسلامی قادر به محدود کردن میدان عمل احزابی چون حزب حکمتیست نیست.  

حزب حکمتیست ضمن محکوم کردن  هر نوع کمک و همکاری دولتهای همجوار ایران با پلیس جمهوری اسلامی علیه نیروهای اپوزیسیون ایران به هر بهانه ای٬ از همه سازمانها٬ احزاب و فعالین سیاسی اپوزیسیون جمهوری اسلامی میخواهد که نسبت به این توطئه، حضور در مناطق همجوار ایران،  و عواقب احتمالی آن هوشیار باشند.

 

حزب کمونیست کارگری  حکمتیست

٩ دی ١٣٨٩- ٣٠ دسامبر ٢٠١٠