TLogo



آیت نیا فر باید آزاد شود!
اسد گلچینی


بنا بر خبر منتشر شده از سوی سایت اتحاد (سایت اتحادیه آزاد کارگران ایران) آیت نیافر روز ٢٥ مهر ماه توسط نیروهای امنیتی دستگیر میشود.

دستگیری آیت نیافر در پی برنامه ای سیستماتیک است که برای شکار و زندانی کردن کارگران مبارز و حق طلب توسط نیروهای سرکوب دستگاه پلیسی رژیم صورت میگیرد. جلوگیری از بهم پیوستن اعتراضات گسترده کارگران و مردم آزادیخواه نگرانی و وحشت دستگاه حاکمه است که با دستگیری کسانی مانند آیت نیافر میخواهند مانع آن بشوند. پیشتر ابراهیم مددی ، رضا شهابی، شاهرخ زمانی و... را دستگیر و کماکان در اسارت نگاه داشته اند.
"جرم و جنایتی" که این کارگران مرتکب شده اند و بخاطر آن باید در زندان باشند حق طلبی و فعالیت برای اتحاد هم طبقه ای هایشان است، و این در حالی است که بزرگترین جرم و جنایت ها، بزرگترین دزدی و پرکردن جیب ها از سرمایه جامعه و استثمار کارگران و مردم زحمتکش توسط حاکمان و دم و دستگاه اداری و نظامی و امنیتی صورت میگیرد. آیت نیافر و بقیه کارگران دستگیر شده به این شرایط اعتراض دارند و جرمی غیر این "جنایت" ندارند.

آزادی آیت نیافر و دیگر رفقای زندانی همچون مددی، شهابی، زمانی و دیگر زندانیان سیاسی خواست هزاران کارگری است که آیت نیافر را در طول بیش از بیست سال بعنوان یار و یاور خودشان میشناسند. این خواست هزاران انسان آزادیخواهی است که آیت را در صفوف اعتراض خود بر علیه نا برابری و مبارزه برای آزادی دیده و ملاقات کرده اند. دستگاه سرکوب و استبداد در مقابل این اعتراض گسترده برای آزادی آیت نیافر قرار دارد.

سازماندهی اعتراض به زندانی شدن آیت نیافر و دیگر کارگران و فعالین سیاسی یک نیاز مبرم است. ما همصدا با همه آزادیخواهان و کارگران خواهان آزادی آیت نیافر و دیگر کارگران از زندانی هستیم و برای این تلاش میکنیم.