TLogo


مردم هوشیار باشید!

جلسه احزاب اپوزسیون و حکومت، دور از چشم مردم ناراضی کردستان، پشت کردن به خواسته های خیابان است

 

مردم آزادیخواه و معترض کردستان!

زمانی که اعتراض شما علیه حکومت روز به روز بیشتر میگردد، زمانی که خروش شما در شهر و شهرکهای کردستان بیشتر وسعت میگیرد و همگی چشم به راه به میدان آمدن مردم هولیر و مناطق دیگر کردستان هستید ، زمانی که هنوز حکومت ستمگر و میلیشیایی و غارتگر وفاسد اتحادیه میهنی و پارتی (حزب دمکرات کردستان عراق)،عملا هیچ جوابی به هیچ کدام ازخواسته های روای مردم از قبیل بازداشت و دادگاهی کردن قاتلین آشکار تظاهرکننده گان، بیرون بردن نیروی نظامی احزاب از شهرها،  به رسمیت شناختن آزادی تظاهرات و دهها خواسته دیگر،  نداده اند. امروز احزاب  اتحادیه میهنی ، حزب دمکرات کردستان عراق ، جنبش گوران ( تغییر) ، در رابطه با تظاهراتها و خواسته های شما ، بدون اطلاع شما و دور از چشم مردم جلسه گرفته اند و قرار است با اتحاد اسلامی و بخشهای دیگر اپوزسیون جلسه ای از این نوع را برگذار کنند.

جلسه فعلی این سه جریان در رابطه با خواسته های مردم، زمانی که هر کدام از جلسات مردمی دارای انجمن موقت خویش هستند و نماینده خود را دارند و خواسته های آنان واضح هستند ودر جهت تغییر ریشه ای در حکومت و سیستم سیاسی به میان آمده اند، تلاشی است برای پشت گوش انداختن خواسته های شما و جدی نگرفتن انجمنهای تظاهرات و نارضایتی های مردمی کردستان. هم زمان بیان گر این است که هرکدام از این سه جریان ، خواسته های شما و انجمنها و میتینگها و نماینده گان مردم و تظاهراتها، برای آنها مهم نیست و آماده هستند که در پناه بدست آوردن امتیازات سیاسی برای احزابشان ، خواسته های مردم و خیابان را نادیده بگیرند.

 

مردم آزادیخواه و انقلابی کردستان!

معامله کردن با خواسته های مردم و تلاش برای کند کردن تظاهراتها و خاموش کردن عصبانیت حق خواهانه مردم، سناریو سازی است برای بدست آوردن امتیازات حزبی از راه بدست گرفتن خواسته های مردم و به بیراهه بردن جنبشی که برای تغیرات ریشه ای به میدان آمده است. جنبش گوران (تغییر) و هیچ یک از جریانات دیگر حق این را ندارند که خواسته های مردم کردستان را تقلیل بدهند. هوشیار بودن و ایستادن در برابر این تلاشها، از شما و بخش رادیکال جامعه میخواهد که با ادامه دادن به تظاهراتها و سازمان دادن و ازدیاد میتینگها، جلو این تلاشها را بگیرید. معلوم است که ناکام کردن این تلاشها و تضمین به پیروزی رساندن این جنبش و ناچار کردن حکومت به تقبل و اجرا کردن  خواستهای مردم کردستان، در گرو خود جدا کردن مردم کردستان است از افق احزاب سرمایه داری اعم از احزاب در قدرت ودر اپوزسیون و گرد آمدن به دور افق آزادیخواهانه و دگرگونی ریشه ای وسوسیالیستی در صفی مستقل.

حزب کمونیست کارگری کردستان، همگام اینکه از تمامی خواسته های مردم کردستان حمایت میکند و در صف اول بدست آوردن خواسته های مردم ایستاده است، برای ناکام کردن هرگونه تلاشی علیه تظاهراتها و خواسته های مردم کردستان مدام تلاش کرده و در میدان خواهد ایستاد. حزب کمونیست کارگری کردستان همرمان شما  را فرا میخواند که بر علیه  سناریوها و تلاشهایی که تظاهراتها و خواسته های شما را به بیراهه میبرد، بایستید.

 

حزب کمونیست کارگری کردستان

٣٠ مارس ٢٠١١

 

این اطلاعیه توسط رفیق فرزاد نازاری از کردی به فارسی ترجمه شده است