TLogo


 

 

 

 

 

 

 

 

سال نو را به شما تبریک میگویم

 


کارگران!
زنان مردم آزادیخواه!

از طرف حزب حکمتیست فرارسیدن سال نو را به شما تبریک میگویم.

نوروز روز شادی روز تازه کردن دیدارها روز جشن و خوشی و روز آرزوهای خوب و انسانی است. به این مناسبت برای همگی شما بهترین و شاد ترین لحظات را آرزو میکنم.

سالی که گذشت برای بخش اعظم بشریت در سراسر جهان و برای اکثریت بالائی از مردم ایران سالی پر از مشقات و درد و رنج و ناامنی بود. هم اکنون و با وجود دنیائی ثروت و امکانات برگزاری روزی شاد و بی مشکل تامین ابتدائی ترین امکانات برای جشن سال نو روزی شاد و فارغ از مشکلات معضل بخش وسیعی از شما است.

همزمان بیکاری و گرانی و فضای جنگی و اختناق حاکم نوروز را به کام بخش اعظم این جامعه به کام سازندگان و صاحبان اصلی جامعه و به کام میلیونها زن و مرد شریف و آزادیخواه تلخ کرده است. امروز تامین زندگی شرافتمندانه و کم مشقت داشتن حداقلی از امکانات و تامین جانی و فضائی آزاد برای نفس کشیدن برای اکثریت جامعه آرزوئی شده است.

این دنیای وارونه این همه بی عدالتی و تحقیر و بی حرمتی در شان ما نیست این زندگی نا امن و محقرانه و پر از مخاطره سرنوشت محتوم ما نیست. ساختن دنیائی آزاد و برابر و مرفه به دستان خود ما و با اتحاد صفوف ما ممکن است. نباید تسلیم این شرایط تحمیلی شد. دخالت آگاهگرانه ما٬ و تلاش برای بدست گرفتن سرنوشت خود و پایان دادن به حاکمیت سرمایه و بزیر کشیدن جمهوری اسلامی کار ما است. این کار از ما ساخته است. و در آن روز رهائی واقعی خود را جشن خواهیم گرفت.
 
نوروزتان شاد
 
از طرف حزب کمونیست کارگری - حکمتیست
آذر مدرسی
اول فروردین ١٣٩١