حضور گسترده فعالین حزب حکمتیست در مراسم ها و میتینگهای اول مه




حضور گسترده فعالین حزب حکمتیست در مراسم ها و میتینگهای اول مه

روز جهانی کارگر٬ اعضا٬ کادرها و دوستداران حزب حکمتیست در کشورهای مختلف همراه با کارگران٬ احزاب و جریانات چپ در مراسمها و تجمعات اول مه شرکت کردند. رفقای ما ضمن دایر کردن میزهای اطلاعاتی٬ پخش اطلاعیه های حزب به مناسبت روز جهانی کارگر و جواب دادن به سوالات مختلف در مورد حزب حکمتیست و سیاستهای آن٬ تلاش کردند گوشه ای از وضعیت طبقه کارگر ایران و اعتراض و مبارزه هر روز این طبقه علیه سرمایه داری را به اطلاع برسانند. گزارشی کوتاه از فعالیتهای رفقای ما در کشورهای مختلف به اطلاع میرسد.

یوتبوری

در روز همبستگی با کارگران جهان، اعضا و کادرهای حزب کمونیست کارگری حکمتیست در مراسم اول مه این شهر در میدان گوستاو آدولف شرکت کردند. در این مراسم اطلاعیه اول ماه مه حزب حکمتیست به زبان انگلیسی بطور وسیع در میان کارگران و شرکت کنندگان حاضر در محل توزیع گردید. پلاکاردهای حزب با شعار آزادی، برابری، حکومت کارگری، کارگران جهان متحد شوید و عکس‌های مارکس در این میدان تا پایان مراسم نصب شده بود.
هم زمان میز اطلاعاتی با ادبیات حزب به زبانهای انگلیسی، سوئدی و فارسی در محل دایر گردید که با استقبال خوب بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان مواجه گردید. اول مه، وضعیت طبقه کارگر در ایران مورد بحث و تبادل نظر رفقای حزب و بازدیدکنندگان از میز کتاب حزب بود.

کلن

روز سه شنبه اول ماه مه بمناسبت روز جهانی کارگر اعضا و کادر های حزب حکمتیست واحد کلن با پرپایی میز کتاب و چادر اطلاعاتی در تجمعی که از طرف اتحادیه سراسری کارگران آلمان فراخوان داده شده بود شرکت کردند.
در این تجمع که در مرکز شهر کلن- میدان ٬هوی مارکت٬ برگزار گردید کارگران و بیش از ۵۰ حزب و سازمان چپ و نیروهای مترقی شرکت کرده بودند.
در این روز کادرها و اعضای حزب به سوالات بازدیدکنندگان و علاقمندان به سیاستهای حزب در مورد نظرات و دیدگاههای حزب پاسخ داده و با آنان به بحث و تبادل نظرات پرداختند.
تعداد زیادی نیز اطلاعیه های حزب در میان مردم پخش شد. در طی روز از بازدید کنندگان با کیک و قهوه پذیرایی گردید.

هامبورگ

روز سه شنبه اول ماه مه بمناسبت روز جهانی کارگر اعضا و کادر های حزب حکمتیست واحد هامبورگ از ساعت 10 صبح با پرپایی میز کتاب در مراسمی که در میدان موزه کار( Museum der Arbeit ) برگزار گردید شرکت کردند.
در این مراسم تعداد زیادی اطلاعیه حزب در میان مردم پخش گردید.
بازدیدکنندگان از میز کتاب با اعضا و کادرهای حزب به بحث و گفتگو در مورد وضعیت کارگران و جنبش کارگری و نقش حزب در آن پرداختند.


بروکسل

روز سه شنبه اول ماه مه بمناسبت روز جهانی کارگر اعضا و کادرهای حزب حکمتیست در شهر بروکسل در تجمعی که در خیابان استالین گراد این شهر تشکیل شده بود شرکت کردند.
در این تجمع تعداد زیادی از احزاب و سازمان کمونیست، چپ و نیروهای مترقی شرکت کرده بودند. در این روز کادرهای حزب به سوالات، در مورد نظرات و دیدگاههای حزب پاسخ داده و با آنان به بحث و تبادل نظر پرداختند. صدها برگ از اطلاعیه های حزب به زبان انگلیسی و فارسی در میان مردم پخش شد.

اسلو

روز سه شنبه مراسم اول مه در اسلو در میدان کارگر این شهر برگزار شد. اعضا و کادر های حزب حکمتیست واحد نروژ به همراه سازمانهای چپ و نیروهای مترقی در این مراسم که از طرف اتحادیه کارگری نروژ فراخوان داده شده بود شرکت کردند.

ونکور
اعضا و کادرهای حزب حکمتیست در شهر ونکور در میتینگ و راهپیمائی اول مه این شهر شرکت فعال کردند. پخش اطلاعیه اول مه حزب به زبان انگلیسی و برگه های تبلیغی دیگر حزب حکمتیست همراه بود با بحث‌حول نظرات و سیاستهای حزب حکمتیست.

 



تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست

۳ مه ٢٠١٢