اطلاعیه مطبوعاتی کمپین ایست به توطئه تروریستی جمهوری اسلامی

 

 توطئه مشترک جمهوری اسلامی  و اینترپل، علیه اپوزیسیون شکست خورد

 اینترپل نام دوازده  شخصیت سیاسی اپوزیسیون در خارج کشور را از لیست و اسناد درونی خود، حذف کرد.

 

پس از گذشت۴ سال از توطئه مشترک جمهوری اسلامی و اینترپل علیه اپوزیسیون در خارج کشور و ۴ سال اعتراض، تلاش و فعالیت متمرکز و فشرده، اسامی دوازده شخصیت سیاسی اپوزیسیون، اسد گلچینی، توفیق پیرخضری، خالد حاج محمدی، رسول بناوند، رحمان حسین زاده، رحمت فاتحی، سلام زیجی، صالح سرداری، عبدالله دارابی، علی عبدالی، کورش مدرسی و مظفر محمدی، بطور کامل از لیست اینترپل حذف و برای دولتها، نهادهای پلیسی و امنیتی عیر قابل دسترس شد.

در نامه رسمی کمیسیون به وکیل این دوازده تن به تردیدات جدی در صحت اطلاعات داده شده به اینترپل و حذف کامل اسامی این سیزده نفر اشاره شده است.

جمهوری اسلامی تلاش کرد به کمک اینترپل و با قرار دادن اسامی شخصیتهای خوشنام و شناخته شده اپوزیسیون در لیست تروریست و باند مجرمین سازمانیافه٬ فضای مبارزه سیاسی علیه خود را بشدت پلیسی و امنیتی کند. بی شک شکست این پروژه موفقیتی برای کل اپوزیسیون جمهوری اسلامی است.

این موفقیت بدون تلاش همه جانبه هزاران نفر از فعالین سیاسی و آزادیخواه٬ احزاب٬ سازمانها و نهادهایی که از "کمپین ایست" پشتیبانی کردند مقدور نبود. "کمپین ایست" با تشکر از همه سازمانها، نهادها و کسانی که از این کمپین حمایت کردند این پیروزی را به همه فعالین سیاسی در اپوزیسیون ایران، تبریک میگوید.

 


۸ آوریل ۲۰۱۳
سخنگوی کمپین، ثریا شهابی
stop.terror.conspiracy@googlemail.com