Subject: FW: name be daftar siasi az esfahan
From: "Koorosh Modarresi" <[email-masked]>
To: "Daftar Siasi" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jun 2004 21:49:23 +0100

_____  

From: asad hekmat [mailto:[email-masked]] 
Sent: 22 June 2004 11:53
To: [email-masked]
Subject: name be daftar siasi az esfahan

ba salam

az taraf azay hezb komonist kargari dar esfahan

be komite markazi hezb komonist kargari iran

sazman azadi zan

hodode 17 mah ast ke sazman azadi zan shoro be kar karde ast, dar tole in 17
mah in sazman ba sabeqeye kam be yeki az shxae haye tode ii hezb badal shode
ast,nashriye azadi zan har rooz xanandegan bishtari peyda mikard,shayad
azadizan yeki az shaxehayi bood ke dar an adabiayt hezbi ma zaeef bood,xeili
az mafahim va xeili az bahs haye komonism kargari raje be azadi zan va
masale zan shekafte nashode bood,be hich vajh ma chehrehaye azadi zan ra
nemishenaxtim,ba in nashriye bood ke hata shaxsiat haye 2 xordadi zanan ra
shenxatim ba yek selah qavi va moaser be jang anh raftim,dar fazayi ke
nashriye azadi zan nabood dar daneshgah ha hame nazarat 2 xordadi ha ra
radikal midanestand,hame sare tazim forod miavaradand,chera?chon jangi bood
ke danshjoo dar an selahi nadasht,jangi bood ke jame dar an selahi
nadasht,in nashriye shod selahe ma,shod separe ma dar barabar e hamalat
rejim va nazarat ertejayi dar barabar e zan,hata dar barabare niroohaye
siasi ma qad alam kardim be jang anha raftim,baraye mesal jave jamae tori
bood ke ma ra be xatere paxhs aks haye no war zanan ostoraliayi ke loxt
shode boadand tof va lanat mikardand,agar cd adabiat hezb ra be dast anha
midadi be xater in aks ha be ma pas midadand vbad esm iin ra migozashtand
sharme enqelabi?

dar in sharayet bood ke nashriye azadi zan be qalb jamae iran partab shod,in
nashriye baraye avalin bar dar tarix ahzab komonisti dar iran masale jadidi
ra matrah kard,hezb komoinst kargari ham hata az in majra be jolo raft
,vaqti dar jalase dolati 8 mars soxanrane dolati jorat nafas keshidan
nadasht in be yomn xanandegan nashriye bood,in be yomn nashriye baz va azad
nashriye bood,

komoinsm kargari yek jaryan ejtemayi qavi ast ke dar tol tarixparchame
mobarezati bashar ra dar dast dashte ast,az marx gerefte ta mansour hekmat
ta etesab kargaran madan dar england ,vali in jonbesh ehtiaj be boland go va
seda darad ma ehtiaj be yek nashriye sarasari ba xanandegan faravan
darim(che bayad kard:lenin)nashriye azadi zan pa ra az inja ham faratar
gozaht natanha nazarat jadid avard,natanha komonism kargari ra nemayandegi
kard balke be onvan yek nashriye rahnamaye mobarze jaye xod ra peyda kard,be
jorat mitavana begoyam ke agar in nashriye nabood emsal dar esfahan 8 marsi
nabood,eteraz be shirin ebadi nabood,hame ma ososl hezb va shive tafakor
hezb nesbat be masale zan ra midanim,hame midanim ke komoisme kargari
chegone be masale zan negah mikonad ,ama shive mobarze ra nemidanestim,dar
in 1sal va nim xeili abdide shodim,inja masale azadi zan yek masale hayati
ast,bayad be an pardaxt ,ma bayad qadre movafaqiyat hayeman ra bedanim,bayad
bedanim agar sangari ra fath kardim be fekr sangar bad bashim,bayad
tamhidati beyandishim ke qanayem jangiyam az dasteman naravad,inja baya hezb
be meydan biyayad,bayad komak konad,anjoor ke az bahs haye axar hamid
motevajeh shodam ma ehtiaj be shaxsiat haye jnbesh haye moxtalef
darim,nemishavad jonbeshe kargar dasht rahbare kargari shenxte shode
nadasht,neimshiavad jonebsh azadi zan dasht rahbarash ra nadasht,shoma
mansour hekmat az ra az hkk hazf konid chizi az an nemimamand,shoma lenin ra
az hezb belshevik hazf konid chizi az nemimamanad,shoma mehrnoosh musavi ra
az sazman azadi zan begirird in nashriye va sazman nabood mishavad,shekaf
peyda mikonad,tarak barmidrad,hezb zarbe mibinad,chand shomare ii ast ke
nashriye azadi zan saye sangin mehrnosh ra dar balaye sare xod nadarad
mehrnoosh va naqde amiqash nist,mehrnoosh va nashriye karbordish nist,be che
dalili?

hanoz nemidanam,yek rooz az xab pashodim goftand mehrnoosh musavi digar
nist,mesle yek kaboos bood,chera hala kesazman azadi zan in chenin ba
mehrnoosh movafaq bood ma bayad mehrnoosh ra hazf konim?chera bayaddar in
maqta tarixi mehrnoosh musavi ra yek rahbare karsaz bood az dast bedahim?

charxesh be aqab nashriye che elati dasht?dar in chand shomare axir be
shedat nashriye bi xanande shode ast kasi digar dar esfahan az ma soraq
nashriye ra nemigirad?chera chonke hame be in note ezan darand ke ma ehtiaji
be bash ha aqabgard nadarim,ma alan bad az yek sal faaliyat in nashriye jam
ha ra tashkil dadim,in nashriye be qadre kafi az in bahs ha karde ast,alan
moqe psihravi ast alan moqe jang ast,ma lan yek shabake be ham peyvaste
hastim,chera bayad yek sazman poxte ke xeili az rah ra rafte ast dobare be
sar xat bargaradad?bahs haye azadi ravabet jensi,bahs haye sazmandeh azadi
zna,inha hame va hame qadimi ast,bayad bahs jadid dasht,cherava be che elat
mehrnoosh musavi hazf shod?chera alan nashriye be yek nashriye bi xasiat
badal shode ast(albate in nazare hezbi ha va hameye mardom ast)ma yek
nashriye ba enteshar 600-700 dar esfahan be sorat chapiva 2000.3000 dar
format pdf chera lan bayad be 10 ,15 nashriye badal shavad?javabe in shekast
baraye hezb ra che kasi xahahd dad?in nashriye bood ke balatar az javann
komonist chap mishod va havadar dasht,balatar az haftegi xanande dasht,har
dam monzavi az siasai ham in nashriye ra mixand ,ba in nashriye hezb e ma ra
mishnxat,in chizi bood ke mansour hekmat az ma mixast,mansour hekmat rahbar
ozvgiri va tode ii kardan hezb bood,be bahs haye hezbva jamae bargardid,be
bahs kargar kargarism bargardid,mibinid ke mansour hekmat donbale moteshakel
kardan hezb bood,donbale sazmandehi bood,entezarash az rabar komonisti tode
ii kardan hezb bood,mehrnoosh inkar ra kard oo rahbare shenaxte shode sazman
azadi zan va hkk ast,az bandar bas ta shiraz va tehran ta rasht va esfahan
hame oo ra mishansadn be nazarat siasi oo ehteram minahand ,in nahayat
karist ke az doosh rahbare komonisti az nazar nader bar miyayad,ma dar
chenin sharayet xatiri be oo ehtiaj darim,nashriye azadi zna dar yek koma
foro rafte,be kamr hezb zarbe xorde,inha ehsasate man nist,in ha vaqeayiate
zendegi ast,inha vaqeayaite mobarze ast,bayad hezb be in soalat pasoxgoo
bashad:

1:elat barkenari Mehrnosh musavi az sardabiri nashriye azadi zan chist?

2:hezb chegone in shekast ra tojih mikonad,aya osolan bi xanande shodan
nashriye va nazarat haadaran hezb dar iran ahamiyati darad,mansour hekmat
migoft mojodiat daxel keshvar motabar tar ast,agar ingon e hast saryian
pasox dahid,

3:hezb che tasmimi dar yande migirad?nashriye azadi zan dar in chand shomare
be yek nashirye bi xasiat badal shode ast,rah be jayi nemibarad,in ra
tajrobe beman migoyad,bayad fekri kard

4:ma azaye hezb montazere yek mazerat xahi az janebe sazman azadi zan nesbat
be xodeman hastim

5:ma xahan mazaret xahi sazman azadi zan az mehrnoosh musavi hastim,

6:javabe soalate ma bayad be tore makroob chap shavad

7:ma xahan bargashtan mehrnoosh musavi be nashriye hastim,hezb masool ast ma
mixahim enqelab konim,esfahan yek shahre kelidi ast,man az janebe komonist
haye sfahan nizaeman ra dar nashriye be mehrnoosh musavi elam mikonam

8:komite markazi saryan bayad be in shekayat residegi konad

9:hezb bayad dalayel inkare ke be nazar ma barxalafe mavazi tashkilati
comonisme kargari ast pasox goo bashad,

10:raygiri sazman azadi zan bayad hamegani bashad na dar daste edeye
xasi,hame bayd tasmim beigirand,hata man dar esfahan

11:in nashriye harche zoodtar bayad be formate sabeq bargardad,hezb harche
be in mozo bi tavajoh tar bashad bishtar zarbe mixorad,

mamnon asad hekmat

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around 
http://mail.yahoo.com