رفقای عزیز  حزب حکمتیست( خط رسمی)
رفقای عزیز نمایندگان محترم دوازدهمین کنگره،

از طرف خودم و همچنین از طرف رفقایم در اتحادیه سراسری کارکنان بخش نفت و گاز عراق و اتحادیه سراسری انرژی عراق ـ که هر دو عضو فدراسیون بین‌المللی صنایع هستند ـ صمیمانه‌ترین تبریکات رفیقانه‌ام را به مناسبت برگزاری کنگره حزب برادر شما تقدیم می‌کنم.

ما اطمینان کامل داریم که این کنگره، به‌ویژه در این شرایط دشوار و پیچیده که با حمله نظامی آمریکا–اسرائیل علیه توده‌های مردم ایران همراه است، تصمیمات و توصیه‌های مهمی صادر خواهد کرد. ما آگاهیم که رژیم ایران، نه فقط اکنون بلکه از گذشته نیز، از تأمین حداقل الزامات یک زندگی شرافتمندانه برای طبقه کارگر و توده‌های مردم ایران به‌طور کلی ناتوان بوده است.

رفقای عزیز،
بر پایه همبستگی کارگری، ما به‌عنوان یک جنبش سندیکایی چپ و مترقی، بیانیه‌های متعددی در همبستگی با کارگران ایران صادر کرده‌ایم و همچنین جنگ تجاوزکارانه علیه کارگران و توده‌های مردم ایران را محکوم کرده‌ایم، و همچنان بر این مسیر پایدار خواهیم ماند.

برای دوازدهمین کنگره شما آرزوی موفقیت داریم.

زنده باد همبستگی با کارگران و توده‌های مردم ایران.
مرگ بر جنگ آمریکا–اسرائیل علیه کارگران و توده‌های مردم ایران.

رفیق شما / ابو وطن
رئیس اتحادیه سراسری کارکنان بخش نفت و گاز عراق
رئیس اتحادیه سراسری انرژی عراق

مه ۲۰۲۶